ამსტერდამი, ნიდერლანდები, 2024 წლის 17 დეკემბერი – მსოფლიოს წამყვანი ახალი ენერგიის ავტომობილების (NEV) მწარმოებელი კომპანია BYD გახდა UEFA-ს 21-წლამდელთა ევროპის ჩემპიონატის – სლოვაკეთი 2025-ის ოფიციალური პარტნიორი. UEFA EURO 2024-თან წარმატებული თანამშრომლობის შემდეგ, BYD გახდა პირველი NEV ბრენდი, რომელმაც ზედიზედ ითანამშრომლა როგორც UEFA EURO-ს, ასევე U21 EURO-ს ტურნირებთან. ასევე, ის პირველი ჩინური ავტომწარმოებელია, რომელმაც UEFA-სთან ზედიზედ პარტნიორობა დაამყარა. UEFA-ს 21-წლამდელთა ევროპის ჩემპიონატი ევროპის ერთ-ერთი პრესტიჟული ნაკრებთა ტურნირია, რომელიც კონტინენტის ყველაზე ნიჭიერ ახალგაზრდებს აერთიანებს. BYD-ის მიზანია მათ განვითარებაში მხარდაჭერა და შემდეგი თაობის შთაგონება გუნდური მუშაობის, მიზანდასახულობისა და ინოვაციის ღირებულებების ხაზგასმით. ტურნირის მისიასთან თანხვედრაში, რომელიც ახალ ტალანტებს ეხმარება კარიერული მიზნების მიღწევაში, BYD მათ შესაძლებლობას აძლევს, გაიბრწყინონ უფრო ფართო არენაზე, რაც ეხმიანება კომპანიის სლოგანს: *”Build Your Dreams” (აშენე შენი ოცნებები)*. BYD-ის სპონსორობა UEFA U21 ჩემპიონატში ხაზს უსვამს ორმხრივ ძალისხმევას ტურნირის ორგანიზატორებთან ერთად, რათა ხელი შეეწყოს ეკოლოგიურად სუფთა მიდგომებსა და მდგრადი განვითარების მიზნებს. ამ პარტნიორობით და თავისი ელექტრომობილებით, BYD ხელს უწყობს მწვანე მობილობასა და ეკოლოგიური პასუხისმგებლობის განვითარებას. თანამშრომლობა განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობს ახალგაზრდა თაობასთან კომუნიკაციას, რომლებიც მნიშვნელოვან როლს თამაშობენ მდგრადობის უზრუნველყოფაში. იგი ასახავს ეკომეგობრული ტრანსპორტის და გარემოზე ზრუნვის მნიშვნელობას და ახალ თაობას უბიძგებს, განათლებისა და ქმედების გზით უპასუხონ კლიმატურ გამოწვევებს და შეიქმნან უფრო მწვანე მომავალი. 2024 წლის ივნისში, BYD-მა ჩინეთიდან თითქმის 100 ახალგაზრდა ფეხბურთელი მიიწვია გერმანიაში, UEFA EURO 2024-ის მატჩების სანახავად. მათ ასევე მონაწილეობა მიიღეს ცნობილი გერმანული კლუბების ახალგაზრდულ გუნდებთან სავარჯიშო სესიებში. ამ ინიციატივის საფუძველზე, UEFA-სთან პარტნიორობა კიდევ უფრო ნათლად წარმოაჩენს BYD-ის მიზანს – გააძლიეროს ახალი თაობა და კიდევ უფრო გაავრცელოს სპორტის, გუნდურობისა და თანადგომის ღირებულებები. UEFA-ს 21-წლამდელთა ევროპის ჩემპიონატი 2025 წელს სლოვაკეთის რვა ქალაქში გაიმართება, 12 ივნისიდან 29 ივნისამდე. ამ თვის განმავლობაში UEFA იწყებს თასის ტურნეს სლოვაკეთის მასპინძელ ქალაქებში, რაც ევროპელ გულშემატკივრებს საშუალებას აძლევს, დაათვალიერონ BYD-ის ინოვაციური ელექტრომობილები და გაეცნონ მწვანე განვითარებისადმი მის ერთგულებას. როგორც ტურნირის ოფიციალური და ელექტრომობილობის პარტნიორი, BYD უზრუნველყოფს ახალ ენერგიაზე მომუშავე ავტომობილებს სხვადასხვა მონაწილე მხარისთვის ტურნირის მიმდინარეობისას. BYD ევროპის გენერალურმა დირექტორმა მაიკლ შუმ აღნიშნა: „ჩვენ ვგრძნობთ დიდ სიხარულს, რომ ვთანამშრომლობთ UEFA-ს 21-წლამდელთა ჩემპიონატთან – ტურნირთან, რომელიც ახალგაზრდობის, ინოვაციისა და სრულყოფილების სულისკვეთებას ასახავს. ეს პარტნიორობა ეხმიანება ჩვენს მისიას – გავაძლიეროთ მომავალი თაობა, ხელი შევუწყოთ მწვანე მობილობას და შევქმნათ მდგრადი მომავალი. ახალგაზრდებს მნიშვნელოვანი როლი აქვთ სოციალური მდგრადობის უზრუნველყოფაში. BYD ამ ტურნირის მეშვეობით მიზნად ისახავს მწვანე ტექნოლოგიების პოპულარიზაციას, ეკომეგობრული მობილობის ხელშეწყობასა და ახალგაზრდებში გარემოსდაცვითი ცნობიერების ამაღლებას. ერთად UEFA U21 EURO 2025-თან, ჩვენ ვაპირებთ შთაგონება მოვახდინოთ მდგრადი მომავლისკენ და წარმოვაჩინოთ ელექტრომობილების გარდამტეხი ძალა.“ UEFA-ს მარკეტინგის დირექტორმა გი-ლორან ეპშტეინმა განაცხადა: „მოხარულები ვართ, რომ BYD გახდა UEFA-ს 21-წლამდელთა ევროპის ჩემპიონატის 2025 წლის გამოცემის პარტნიორი. ეს ახალი შეთანხმება აგრძელებს წარმატებულ თანამშრომლობას, რომელიც გვქონდა UEFA EURO 2024-ზე, და კიდევ ერთხელ ადასტურებს ჩვენს საერთო ერთგულებას ინოვაციის, მდგრადობისა და ევროპის მასშტაბით გულშემატკივრებისთვის განსაკუთრებული გამოცდილების შექმნის მიმართ.“ BYD-მა ცოტა ხნის წინ აღნიშნა თავისი 30 წლის იუბილე და ამ დროში მნიშვნელოვანი გამოცდილება დააგროვა დატენვადი ბატარეების მიმართულებით, რაც მას მდგრადი განვითარების ერთ-ერთ ლიდერად აქცევს. კომპანიის NEV პროდუქტები უკვე გავრცელებულია ექვს კონტინენტზე, 90-ზე მეტ ქვეყანაში და 400-ზე მეტ ქალაქში. ცოტა ხნის წინ BYD გახდა პირველი ავტომწარმოებელი მსოფლიოში, რომელმაც 10-მილიონე NEV ავტომობილი გამოუშვა. მას შემდეგ, რაც BYD 2022 წელს შევიდა ევროპულ სამგზავრო ავტომობილების ბაზარზე, მან მიაღწია დიდ პროგრესს — შექმნა 270 მაღაზიისგან შემდგარი ძლიერი ქსელი და გამოუშვა 8 ინოვაციური მოდელი. 2025 წლისთვის, BYD გეგმავს დამატებითი რევოლუციური მოდელების წარდგენას, რაც გააფართოებს მის პროდუქციის პორტფელს და გააძლიერებს პოზიციებს ევროპაში. საერთაშორისო ბრენდის ხედვით – *„გააგრილე დედამიწა 1°C-ით“* – BYD აგრძელებს ლოკალიზაციის სტრატეგიის გაძლიერებას ევროპელ პარტნიორებთან თანამშრომლობით, რათა ხელი შეუწყოს ტრანსპორტის ეკოლოგიურ ტრანსფორმაციას კონტინენტზე და მის ფარგლებს გარეთ და წვლილი შეიტანოს გლობალურ მდგრად განვითარებაში.